marți, 7 noiembrie 2017

CHIFTELUTE DIN CARNE DE CURCAN SI SPANAC IN SOS DE ROSII

...imi aduc aminte cu placere de chiftelutele cu sos facute de mama mea si ....deja imi ploua in gura....fac si eu.....un pic reinterpretate....din carne de curcan in care am sa pun si spanac proaspat....un sos de rosii si vin....si bineinteles un piure....eu am zis de cartofi si mazare cu ceapa caramelizata si smantana.....
  ingrediente pt chiftelute :
- 500 gr de piept de curcan tocat
-o leg de ceapa verde
- 3-4 catri de usturoi
-o legatura de patrunjel verde
-o mana de spanac proaspat
-un ou
-sare si piper
- faina
....pregatiti chiftelele si prajitile.....intre timp desfatati-va cu o ciresata.....daca aveti...daca nu ....luati de la mine....
  imgrediente pt sos :
- o ceapa tocata
-4 catei de usturoi tocat
-o frunza de busuioc
- o foaie de dafin
-o felie de lamaie
-sare si piper
-150 ml de suc de rosii sau rosii pasate
-patrunjel tocat
-o lingurita de dulceata de ardei iute
-un pahar de vin rosu
.....caliti ceapa si usturoiul in putin ulei ...adaugati sucul de rosii si un paharel de apa si fierbeti la foc mic....puneti si frunza de busuioc si pe cea de dafin....dupa cca 3 minute adaugati  dulceata de ardei si vinul...puneti si lamaia...potriviti de sare si piper si apoi adaugati chiftelele prajite...lasati-le 3 minute si stingeti focul...puneti cateva frunze de patrunjel tocat....
   imgrdiente pt piure :
- 3 cartofi potriviti
-250 gr de mazare
- o ceapa mica
-50 gr de unt
-50 ml de smantana
-sae si piper
-um ptaf de cimbru uscat
....fierbeti carofii si mazarea...pasatiile cand sau fiert ...adaugati untul si smantana...asezomati cu sare si piper....caramelizati  ceapa si adaugati-o impreuna cu cimbrul in piure...o sa va placa la nebunie...montati farfuria si ...POFTA BUNA....nu uitati de un pahar de vin rosu...


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu