joi, 1 septembrie 2016

gogosari umpluti cu varza la otet

.....pentru ca am gasit pe vrejuri niste gogosari si ardei kapia deja rosii am decis sa ii umplu cu varza si sa-i pun la otet asa ca......la treaba....
     ingrediente :
- 2 kg de baby-gogosari si baby-kapia
- o varza mica alba
- o varza mica rosie
-3 morcovi mari
- 1,5 l otet de mere sau de vin
-1,5 l apa
- 2 lg sare
- 2 lg zahar
-o capatana de usturoi
-hrean
-frunze de telina
-piper si boabe de mustar
-ardei iute optional ( eu nun am pus pentru ca am nimerit cativa din gogosari iuti)
.....intai ne ocupam de gogosari si ardei ...trebuie sa scoateti cotoarele si samburi cu mare grijan sa nu ii rupeti ....foflositi un cutitas si o lingurita la operatiune....cand terminati spalati bine si lasa-ti la scurs...
-sa pregatim si umplutura : dati prin razatoare verzele si morcovii si frecatiile cu un praf de sare...
....incepeti si umpleti ardei si gogosarii cu grija sa nu ii spargeti...
...pregatim otetul....intr-o oala puneti la fiert otetul , apa, sarea si zaharul....cand a dat in clocot stingeti focul si lasa-ti la racit pana umpleti borcanele...
...in borcanele sterilizate incep sa punem bucatele de hrean si catei de usturoi....asezam ardei si gogosarii cat mai inghesuiti in borcane aruncand spre final in borcane si piper si boabe de mustar...cand borcanele sunt pline asezam deasupra frunze de telina.....turnam otetul si sigilam borcanele...
...POFTA BUNA....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu