luni, 4 iulie 2016

tocanita de pui si cartofi

...facea bunica mea o tocanita de pui cu cartofi de mancam pana ,,cade-am pe spate "....pai nu fac si eu ?....
ingrediente :
-ciocanele de pui dezosate....sau orice altceva de la pui....
- 3 cepe
-3 ardei grasi rosii
-3 ciuperci mari
-4 cartofi
-o capatana mare de usturoi proaspat
-o legatura de patrunjel generoasa
-o cutie de rosii cubulete sau daca este toamna rosii coapte din gradina
-sare, piper si ulei
.....toata ,, lucrarea '' se face intr-o tigaie mare ....intiai prajim puiul in tigaie....intre timp folositi ce aveti la indemana....eu am avut visinata pe care tocmai am ,,tras-o "....dupa ce am prajit puiul in uleiul ramas pcalim ceapa si ardeiul....adaugam si ciupercile taiate marunt....adaugam rosiile si o cana de apa...adaugam si cartofii taiati cubulete....fierbem cam 10 minute si adaugam carnea....asezonam cu sare si piper.....acoperim cu apa si fierbem la foc mic pana fierb legumele....cand sunt aproape fierte adaugam si usturoiul si peste 5 minute si patrunjelul tocat marunt ....amestecati si stinge-ti focul...ce sa spun...POFTA MARE....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu