sâmbătă, 23 ianuarie 2016

ciorba taraneasca de vacuta

CIORBA TARANEASCA DE VACUTA
...nu -i este pofta nimanui ?...nici macar nu stiti cum este...treaba voastra...
ingrediente :
-500 de gr de piept de vitel
-un os de vita
-o ceapa
- 2 morcovi
-o telina mica
-un pastarnac mic
-un ardei gras rosu
- un cartof
- o legatura mare de leustean proaspat
-un ou
- sare
- ulei
- bors
- nelipsitele rosii cubulete cca 400 de gr
  Hai sa ne apucam...se pune la fiert pieptul de vitel taiat in bucatele si osul de vita...o sa dureze ceva asa ca faceti ce vreti intre timp...eu am pregatit coca de gogosi...taiati legumele si le puneti in oala la calit putin dupa care adaugati apa....
..puneti si cubuletele de rosii si carnita deja fiarta...asezonati cu sare...lasati sa fiarba cca o jumatate de ora dupa care adaugati borsul si cartoful taiat bucati...mai fiebeti cam 15 minute si adaugati oul batut...dupa 5 minute aruncati peste leusteanul tocat...stingeti focul si sa aveti pofta...


3 comentarii:

  1. zeama de la fiertul carnii o arunci?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ...greseala mea ca am omis sa specific...cu ea facem ciorba ..multumesc pt observatie...

      Ștergere
    2. ...greseala mea ca am omis sa specific...cu ea facem ciorba ..multumesc pt observatie...

      Ștergere