miercuri, 20 ianuarie 2016

mancare de cartofi cu carnaciori

mancare de cartofi cu carnaciori
...m-am gandit sa fac o mancarica de sezon si m-am apucat de lucru...
ingrediente :
-1 kg de cartofi
-1 legatura mare de ceapa verde
-1 ardei gras rosu
-1 legatura de verdeata...eu am pus patrunjel dar la fel de bun este si mararul
-binenteles nelipsitele rosii taiate cubulete (asta pana incepe sezonul de rosii din gradina soacrei mele )
-ulei
-sare si piper pt asezonare
 Curatam cartofii si ii taiem cubulete. Tocam ceapa si ardeiul gras pe care le punem la calit un pic pana se inmoaie ceapa. Adaugam cartofii si rosiile peste si acoperim cu apa ... asezonam cu sare si piper dupa gustul fiecaruia ... lasam la fiert pana se inmoaie cartofii. Cand este aproape gata punem patrunjelul tocat marunt.  Se serveste alaturi de  carnaciori prajiti si un pahar de vin alb din productia lui nea Vasile..

3 comentarii:

  1. Arata bine in poza, dar cand o mananci e si mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gustos, gustos! Astept o invitatie la masa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte gustos,am sa fac si eu astazi. Asteptam in fiecare zi ceva nou de la tine. O mincare gustoasa alaturi de un vin pe masura este bine venit in fiecare casa pe masa.

    RăspundețiȘtergere