miercuri, 9 martie 2016

chec aperitiv cu branza si spanac

o reteta nemaipomenita pt un aperitiv.....
ingrediente :
-spanac proaspat cam o mana...200-300 gr
-branza de oaie...capra..de care va place...cam 200 gr
-150 gr faina
-100 gr lapte caldut
-100 gr smantana
-un pliculet praf de copt...10 gr
-3 oua
-ulei de masline cam 80 de ml
-o leg de marar
-piper
-o leg de leurda
-un fir de ceapa verde
-50 gr de unt
...animat de al doilea...sau al treilea pahar de feteasca regala de la Balla Geza m-am apucat de treaba...am spalat spanacul si l-am oparit...lasat la racit si tocat...am pregatit o tigaie in care am incins untul...calim in el ceapa, leurda si spanacul si cand sunt gata lasam la racit...
...intr-e timp...faina, praful de copt si sarea...amestecam...urmeaza ouale..unul cate unul...laptele caldut...branza faramitata...piper...smantana...mararul tocat...amestecat...urmeaza si uleiul..
....peste aceasta compozitie adaugam zarzavatul calit in unt....amestecam....pregatim o forma ...eu am folosit un vas rotund de jena pe care l-am uns in prealabil cu unt....turnam compozitia si bagam la cuptor...cand s-a rumenit pe margini scoatem din cuptor....O NEBUNIEEEEE.....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu