miercuri, 9 martie 2016

limba cu masline

....era si timpul sa va prezint specialitatea casei...limba cu masline...
ingrediente :
-3 buc de limba de porc
-o leg de ceapa verde
-100 gr de masline de care va plac
-rosii pasate ...cam o cana
-sare si piper
-o cana de vin
-2 felii de lamaie
-o foaie de dafin
-patrunjel tocat
....am fost la macelarie sa cumpar ingredientul principal..am avut o dilema...cum sa cer vanzatoarei  ingredientul principal....''-vreau si eu 3 limbi....de porc "...daca era mai tanara nu aveam nici o problema....pana la urma am rezolvat...problema....
...deci punem la fiert cele trei limbi pe care le-am luat...cand sunt fierte si racite le curatam de pielita si le taiem felii...
.....ceapa tocata si calita in tigaie...limba peste....eu am pus si un pic de pasta de atdei...rosiile pasate..maslinele si 2 cani de apa...foaia de dafin si feliile de lamaie....sare si piper.....fierbem, fierbem..adaugam si cana de vin....cand a scazut indeajuns si sau fiert maslinele adaugam  patrunjelul....merge cu un vin rosu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu