miercuri, 10 februarie 2016

ciorba de coaste de miel

....pana la Sfintele Pasti mai este ceva timp...dar ne este pofta de miel...asa ca am fost in hala la Obor si am cumparat coaste de berbecut...ciorba si prajite in ceaun...hmmm...o nebunie...sa incepem cu ciorbita....
ingrediente :
-coaste de berbecut....eu am luat 2 kg si am ales din ele pe cele mai mici (cam un kg)....spalate si puse la fiert ..cu sare ...spumate din cand in cand si cand s-au fiert pastrati zeama neaparat....
-un morcov mare
- un ardei gras de care culoare vreti
-o legatura de ceapa verde
-pastarnac
-telina
-2 oua
-sare
- ulei
- 2 legaturi de leustean proaspat.
-rosii cubulete
-bors de casa
..se taie marunt zarzavatul dupa care se pune un pic la calit in oala....se pune zeama in care s-au fiert coastele si se adauga si acestea ..sare si rosii....se fierbe...cand s-unfiert legumele se adauga borsul...se mai fierbe...se pun cele doua oua batute zdrente ...se mai fierbe cca 5 minute ...se stinge focul si se pune leusteanul tocat...dsaca nu va place trimite-ti reclamatii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu