marți, 2 februarie 2016

saramura de crap

...pai daca este MUSTOASA DE MADERAT...este saramura de crap....am fost in piata la Obor, in hala, in pescarie si am luat un ciortan ...aproape 2 kg..prajit?..saramura?....SARAMURA....

INGREDIENTE :

ciortanul acela de cca 2 kg
- o leg de usturoi verde
- doi ardei kapia (rosu si galben )
- doua rosii
- un ardei iute rosu
- sare si piper
- 2 frunze dafin
- o legatura de patrunjel tocat marunt
- ulei de masline
- o lamaie
....binenteles ca am desfacut sticla de vin si am gustat ....am curatat pestele si l-
am pus pe gratar...cu sare ...pe alt gratar am pus legumele...ardei, rosii, usturoi verde, ardei iute, ....dupa ce sau copt legumele le curatam si le taiem ...TEORETIC CUM AM VRUT...PRACTIC CUM MI-AU IESIT...le punem intr-un castron....cu apa fiarta inainte, ulei si o lamaie stoarsa....punem pestele intr-un castron  dupa care turnam compozitia peste el....
..o nebunie...flori este innebunita....saliveaza ....dupa saramura ?....dupa  MUSTOASA ?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu