sâmbătă, 20 februarie 2016

salata de boeuf

....cand am facut reteta de cartofi boieresti ,  am pus cam multi la fiert si pt ca mi-au ramas am facut un pic de salata de boeuf
ingrediente :
-cartofii fierti ramasi  4 buc mari
-3 morcovi mari
-gogosari acri in otet 3 buc
-castraveti murati in saramura 4 buc
-sare si piper
-o mana de mazare congelata
-un sfert de piept de pui
-maioneza facuta de Flori cam 400 de gr
.... am fiert si mazarea ...morcovii si pieptul de pui  fierte si ele...racite si tocate in cubulete..cartofii taiati si ei in cubulete...amestecati legumele ..asezonati cu sare si piper...din cantitatea de maioneza pastram cam 100 de gr  si restul il punem peste legumele ametecate...asezam compozitia pe un platou si punem deasupra restul de maioneza...ornam dupa bunul plac....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu